Skrevet: 12 Des 2007, 2:53 Tittel: Promotering av filmere.no?
Heisann!
Vil bare si at jeg er veldig, veldig positiv til denne nettsiden. Jeg har savnet et norsk forum av dette slaget i flere år...
MEN
Jeg synes det er for lite aktivitet her. Føler at forumet ikke blir besøkt av så mange som det kunne blitt.
Noen vil naturligvis være skeptisk til at "alle" får vite om dette forumet, og at 90% av forumgjengerne plutselig er 14-åringer. Men det må de BARE være. Bransjen overlever ikke uten de ferske impulsene som nyutdannede gir. Nettopp målet med dette forumet er jo å bygge en bro mellom studenter, bransje og utdanning. Film for alle sier nå jeg.
Som nevnt i en annen tråd: prøv å ta en titt på filmforbundets offisielle forum på hjemmesidene dems. De har gjort det eksklusivt for medlemmer, hvorav ingen andre slipper til. Hvor mange innlegg er det der? 1! Hvem har skrevet det? Jeg!
Jeg har aldri sett noe oppslag noe sted om at www.filmere.no er en plass å besøke. Jeg ble tipset om forumet på facebook, så det er ikke så rart at det er lite folk her.
Så helt sånn konkret (endelig ) tilbyr jeg meg å legge ut flyers, eller til NØD å henge opp plakat(er) på TIFF i januar, dersom noen moderatorer synes dette høres bra ut
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet You cannot attach files in this forum You can download files in this forum