|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
torstein Site Admin
Ble Medlem: 07 Sep 2005 Antall Innlegg: 349 Bosted: Oslo Kjønn: Mann |
Skrevet: 08 Jan 2008, 0:26 Tittel: SUPERKORT takker for seg |
|
|
Etter fem år med SUPERKORT - minuttfilmkonkurransen der fem finalister har blitt vist på kino over hele landet - takker vi for følget og legger ned konkurransen.
Årsaken er hovedsaklig at det har blitt et for ressurskrevende arrangement, og for uforutsigbart med kinovisning, når det hele har blitt gjennomført som dugnad og spleiselag blant snille sponsorer.
Hvis det skulle være noen spørsmål eller kommentarer er det bare å skrive en mail eller et innlegg, så skal jeg svare så godt jeg kan.
Hilsen
Torstein Nybø
prosjektleder |
|
| Til Toppen |
|
 |
Shagrat
Ble Medlem: 07 Okt 2005 Antall Innlegg: 49 Bosted: Tønsberg Alder: 30 Kjønn: Mann |
Skrevet: 08 Jan 2008, 10:59 Tittel: |
|
|
Så utrolig synd!
Syntes det var en utrolig spennende og morsom konkurranse og gledet meg til årets tema skulle offentliggjøres slik at jeg kunne endelig ta meg tid til å være med igjen.
Men sånn er det nå med tanke på manglende ressurser. Men den vil bli savnet.
Shagrat |
|
| Til Toppen |
|
 |
torstein Site Admin
Ble Medlem: 07 Sep 2005 Antall Innlegg: 349 Bosted: Oslo Kjønn: Mann |
Skrevet: 10 Jan 2008, 11:19 Tittel: SUPERKORT takker for seg |
|
|
Takk for hyggelig tilbakemelding !
Lykke til videre - er det fortsatt animasjon det går i ?
Torstein |
|
| Til Toppen |
|
 |
Shagrat
Ble Medlem: 07 Okt 2005 Antall Innlegg: 49 Bosted: Tønsberg Alder: 30 Kjønn: Mann |
Skrevet: 10 Jan 2008, 11:41 Tittel: |
|
|
Fra min side så er det nok kun animasjon ja, hovedsakelig småprosjekter innimellom, men litt gøy må man nå ha det.
Shagrat |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
Copyright © 2004-2005 EGNE AS